Toast & glass, precis som det ska va. eller?

KRAAAHKRAAAH på er små turturduvor! Hur har ni det en onsdag som denna?

Jag kom nästan precis hem från stan där jag och Elinpelin har glassat runt och ätit..glass ;) Innan dess tog jag mig en trip till bästis för lunch, prat och mys en stund innan hennes jobb. Den kvinnan har verkligen märkliga jobbtider! Börjar när alla andra slutar tiep. Ickekult! Tur att jag är ledig i två veckor till och kan träffaNa på förmiddagarna iallafall.

Ikväll ska vi hem till en sannepanne (det ryktas om förferre men jag bangar nog utgång om det blir det senare)
Med ett par saknade flickor Fannepanne & lissefisse!! ♥

fespl minus L som jag änte hittar bild på :'(


Kommentarer
Postat av: Maja

Det låter ju som en supergo´dag, hoppas du får en bra kväll!

Puss<3

2011-06-15 @ 17:54:34
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: ch

ja, det är en ständig problematik och fundering :) samtidigt är jag rätt van att träna och ser inte mig själv som en tjej som inte gör det så jag kanske är fast?! nej det vet jag ju att jag inte är men ändå vill jag inte börja äta bullar och sluta träna så jag vill liom inte bli frisk tror jag?! eller? hur går det för dig?

2011-06-15 @ 22:06:30
URL: http://attvarjedagutmanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0