Trött chey

Hejhopp!

fyefaen vad denna dagen har varit tröstlös från början till slut. Det enda vettiga jag har gjort är att ha varit hos M imorse och hjälpt mamma med tvätten. Det var jobbigt hos M, jag var så trött och seg i huvudet och det var känsligt som fan på hela samtalet. Men det behövdes. Jag måste måste måste verkligen fortsätta jobba med allt som fortfarande är jobbigt.

Annars då?
Jag har legat raklång på soffan framför teven och inte gjort ett skit. Ångest över det - check. Men vem bryr sig? ORKAR ÄNTE!! :) FiskbögarENaR till kvällsmat och nu kommer jag typ däcka i sängen igen. Noll energi eller lust att göra något. YEEEY, positiva petra här idag yaoooo!

Imorgon ska jag till skolan redan vid nio med mamma. Möte med rektor, mentor & skolsköterska är det som gäller. Typ en sammanfattning av terminen som varit, hur det har gått osv. Det känns okej, varken bra eller dåligt. Hejhoeletsgo. Nu tjatar pappa. Han har fått en 10 tums laptop av systers pojkvän men han är världens otekniskaste så jag får väll vara en snill dotter och hjälpaNa.  

bild från i fredags på tre hjärtan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0