♥ Städat - Check!
♥ Packat - Check!
♥ Vattnat på lotten - Check!
♥ Handlat - Check!

WUPPIDU!

Vad effektiva jag och elin (fast mest jag då såklart *blinkblink* hehe) har varit idag elleeeeeeeeeehr?!?!?!?!

Efter hennes jobb så stog maten på bordet - Potatis, köttbullar, grönpepparsås och lingon a la petris. Hur mumma?? ASGÖTT! Sen tog vi moppen till lotten där jag vattnade i en evighet för att det ska hålla sig i de fyra dagarna jag är borta. Vadå dränka alltihopa istället? höhe. Sen satt vi i solen en timme innan vi åkte vidare till Maxi och handlade.



nu har vi nappatpower och innan vi fick besök av Fannepannen som har kekat middag med oss.
Ikväll blire lugnt och fint. Uppladdning inför morgondagens fullsmockade planer tiep.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0