Vad sägs som en picturebombish? hehe

Midsommarfina flickor ♥


redo för en lördagsutgång.. (jag har klippt min egna lugg nu igen, säger bara HAHA. att jag aldrig lyckas -.-)


En lång söndagspromenix till hagön med finiluringis ♥




jag älskar dig ♥




Söndags mys med älsklingssyster (Bananhuet kom och joinade oss också men hon är för ful för att vara med här hehe....eller? Nä. hon hade gått hem när jag kom på att jag ville visa hur snygga vi var tiep.)




HOLA MIS AMIGOOOOOOOOOOOOOOOS!!!!!!!?!!

Eh. JAHAPP.

Kul att dom fejjade upp alla fina citat som jag slängde ut mig igår..

Petra 19: det är tur att du är undersköterska Elin för jag kan ju inte htc (=hlr)

Petra 19: 100 000 / 6. Det är ju typ 60 000...?

Petra 19: thailand, var ligger det?? Var? Afrika?!? Nej vad pinsamt jag vet inte. VAR?

Petra 19: jag vet jag vet!! Kan vi inte köra in i Max drivern och beställa något sen köra fort som fan därifrån?!? Sanna du är bra på att axaaa!!!!

Petra 19: jävla gloapa!! Jag står väll inte ut när folk kollar fast det vet ju inte du hur det känns för ingen kollar väll på dig?!


Kommentarer
Postat av: Julia

Härliga bilder ! :D



sv.

hehe tack, igen :P <3

2011-06-27 @ 14:06:04
URL: http://somethingyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0