YOU KNOW WHO!

HEJSAN HOPPSAN SVEJSAN!

 

Här bara blir jag typ tvingad till att blogga bara för att fjanten som äger denna bloggen inte orkar? Vad är det för stil?

Men men, är man snäll så är man ju!

 

Jag bara sitter här & sitter, intressant va?

 

MEN, bara så ni vet

* Piggelin är fett gott, varför äter jag inte glass oftare?

* Jag är typ ganska så smart, det vet alla, innerst inne

* Tönten som äger denna bloggen har väldig konstiga tankar för sig ibland men o andra sidan, utan henne skulle mitt liv vara ganska onödigt faktiskt

* Nu ska jag äta yoghurt och macka, bara för att jag redan är jättemätt!

MER MAT ÅT FOLKET!

ta lite godis på vägen med....



bara för att vi vet att vi är snygga, typ? kanske? eller?


PUSS PUSS & GODNATTEN

(snart iallafall!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0