Aa fast nä

det är nu man inte ska sitta vid datorn..
På kvällen när ångesten sköljer över en.

Måste intala mig de motsatta känslor/tankarna.

Petra du är inte fet
Petra du är inte äcklig
Petra du behövde maten
Petra du är inte misslyckad
Petra du är inte värdelös
Petra du duger..
precis
som
du
är
.



Och bara för att inte göra inlägget för dippat så slänger jag in en favorit-lista.

Varm dryck:
Thé
Kall dryck: Gissa 75 ggr ;) PEPSIMAX!
Alkoholhaltig dryck: Cider eller vitt & rosé vin
Bröd: Pågen-Guldkorn
Pålägg: Skinka eller lepa
Grönsak: Tomat & görka
Frukt: Fuji äpple
Bär: hallon (den kunde ni inte gissa va?)
Krydda: Kurry & örtsalt
Godis: Polkisar (eller Petragrisar som ebba hade sagt)
Snacks: oj hum, nä jag kan banne mej inte välja!
Ost: Ädelost
Tårta: Ryskbanan tårta ska det va!
Bakverk: kärleksmums (oj vad chockade ni blev, erkänn!)
Sås: hemmalagad rhode island
Glass: Mango sorbet
Snabbmat: Sushi eller thaimat i alla former
Flingor: icas special flingor men jag brukar köra på müsli, cool som jag är.
Pizza: Vesuvio, helst med kyckling och en asfet vitlökssås på också
Naturgodis/Nötter: bananchipsen, helt klart!
Soppa: Mammas kött & grönsakssoppa
Utländskt kök: Asiatiskt
Halstablett/Tuggummi: Extra professional - alla sorter!


Kommentarer
Postat av: Twiggy

Du är fin, du är inte fet och du är alldeles fantastisk!



Ja, det var inte en så kul morgon här, men tur att det är bättre. Dock är jag så rädd att det ska hända igen:S



Stor kram<3

2011-03-15 @ 22:50:50
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: emma

du DUGER inte som du är, du är BRA precis som du är! så fin. önskar du kunde se det.



<3

2011-03-16 @ 20:37:28
URL: http://toutlemonde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0