Aggressivt

blcsb v dsömcd äsmäcmädmcödsc,dö##mön3ln!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

GAh. Okej såhär har min morgon sett ut:

♦ vaknat
♦ ätit frukost
♦ gjort mig i ordning
♦ bryter ihop - jag vet inte vad jag ska ha på mig..
♦ telefonen ringer - Magdalen är sjuk. IDAG AV ALLA DAGAR!? GE MAJ ETT GLAS VATTEN. NU, innan jag svimmlar.
♦ bryter ihop ännu en gång
♦ mamma går upp
♦ petris surar mot stackars mammsen
♦ mamma säger åt mig att plugga engelska
♦ petris ryter som en tiger, mamma jag orkar inte, inte idag, inte nu.

 
surpuppaN numero uno aka bitterfittaN eller aggrodotterN.


Kommentarer
Postat av: Elin

Men tjejen!

Är ju inte konstigt att det blir jobbigt att inte få träffa henne, man brukar ha rätt mycket att gå igenom på en vecka. Många måltider som tagits/ska tagits in, tankar, nätter, önskningar och för din del skolan med.

Japp 04 var vi riktiga barnungar, i och för sig är inte jag lika mycket barn, är ju förr 90. Så skärp dig nu Petra, du har en extramamma här som håller koll :P Haha nej då, jag vet ju redan att du kämpar. Det vet jag verkligen.

Och så skulle jag vilja se Grand Canyon. Och Frihetsgudinnan. Och spanska trappan. Och Galapagosöarna. Och Niagara-fallen. Och som du pratar om Grekland så vill jag nog dit med :P

Vart har du rest?

kramar

2011-03-01 @ 10:05:37
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Maja

Usch, gud vad jobbigt att hon var sjuker. Jag kanske har smittat henne? (Fast det rent teoretiskt sätt är helt omöjligt?).

Hoppas att dagen utvecklades till det bättre, för det är du värd gumman. Så fin som du är <3<3

Sv: Ja, det är helt otroligt vilka framsteg jag gjort. Förra sommaren hade jag sånt där sommarjobb som kommunen fixar jobbade på ett fritids(ungarna gick typ i 1:an-3:an ^^).

Puss på dig finaste<3<3

2011-03-01 @ 15:19:14
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0