Anställningsintervju

Heeeeelve.... vad nervös jag är :O jag ska på anställningsintervju till ett sommarjobb idag, klockan tolv.
Ett trädgårds/fastighetsskötar jobb typ. Det ska bli så spännande men jag har inte pratat högt inför folk
i hela mitt liv. Jag har redovisat/hållt föredrag typ TVÅ gånger högst på högstadiet men annars så har jag
alltid sluppit undan. Det ger ju sina nackdelar nu när man måste ut på intervjuer till sommarjobb.

aja. det ska nog gå bra, PEPP PEPP PEPP!

en tråkig sak är dock att min älskade storasyster flyttar till Varberg idag dvs en timmes bilfärd bort från oss.
Min extra mamma, min solstråle, min andra hjärna (när jag inte kan tänka klart).. det känns skit skumt!
Men om hon har det bra där, så är jag glad för hennes skull, helt klart!

..och hon är ju faktiskt inte död så jag kan ju åka till henne när jag vill i princip.
Typ redan imon eftersom jag inte kan vara med idag pga intervjun (dom åker med lasset redan 8).

Näääe, nu måste jag hoppa in i duschen - jag håller på å dö av nervositet.

I eftermiddag blire Fuego med Pyttan min ♥

en random bild på elinus


Kommentarer
Postat av: Julia

Håller tummarna och tårna för din skull ! <3

det kommer gå bra :)

2011-03-26 @ 10:38:00
URL: http://somethingyoung.blogg.se/
Postat av: Amandah

Jag håller tummarna superhårt ska du veta! Kommer säkert att gå toppenbra:D KRAM

2011-03-26 @ 10:49:53
URL: http://trekopparchoklad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0