Depp pepp bästa vänner thaibuffé filmmys

Godmorgon!

Det var en väldigt upp å ner dag igår som ni kanske märkte. Denise smög sig in här och var gullig mot mig..

Igår var skolan på morgonen ett rent helvette, jag bölade hos skolsköterskan och ville bara hem.
Sen tvingade hon mig till lektionen, privatekonomin. Vi hade föreläsning och jag kände mig inget annat än
ivägen för alla. Kul att jag inte kunde koncentrera mig på det han sa och ännu mer kuligt att vi ska ha prov
på det på måndag. Yeeeah, bra Petra BRA -.-

... efter det mötte jag upp Sanna und Fanny och åkte till Pyttans skola och hämtade henne,
för att åka in till stan och äta lunch a la thaibuffé! det var skönt, alla bästa på en gång ♥
(minus elin och lisse)

 

vilken vändning va!? YEAH. det är jag känd för, ena sekunden på topp och andra deppus.

Seeeen åkte jag och pyttan till min skola igen och hon & pelin höll mig sällskap på min bildlektion.
Alla mobbade Denise asgrymma-konstnärs-talang.. HAHA! glömde ta bilder men dom blev väldigt..fina ;)

 ni kommer väll ihåg denna? haha, micket fin!

Klockus tre gick vi hemåt och där fick jag spel. Mamma och jag bråkade loss, allt var orättvist, FAKTISKT.
Ingen fick röra mig. jag var väll helt enkelt bara rent äcklig, ful, fet och ivägen som vanligt.

Jag tog mig iallafall samman med pyttan och elins hjälp och fick på mig andra kläder än mina joggingbyxor som jag gått i hela dagen. thanks my dear, jag need you ♥

Efter mycket frustrationer, depp och pepp så gick vi till maxi och handlade grejer till kvällens taco/filmkväll.
Denise pappa hämtade oss fast vi fick äran att åka med chaufför Dj Lysgaard-Madsen! Fränt va? hehe.

En välbehövlig och jätte mysig kväll med Elin, Denise & två små ponks gjorde min dag! TACK ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0