Black Swan

Godkväll!

Jag måste börja med att säga att det var väldigt komiskt att min läkare som jag var hos i eftermiddags var på samma bio som mig ikväll? Inte nog med det så satt hon en stol brevid mig, haha! Så typiskt att sånt bara händer mig? Aja, hon är en snäll filur som tur är.

Efter läkarbesöket (som gick helt okej) mötte jag upp Denise lite sådär spontant som bara vi kan & gick till Robban och drack en pepsi, skrattade och pratade. Som vanligt med andra ord! Vad hade jag gjort utan min solstråle? ♥



Filmen var iallafall jätte bra, men jätte speciell. Den var klurig men så himla värd att se. Jag vill se den igen, bara för att få några saker klargjorda som jag inte kan släppa ifrån den. Den får 5 av 5 toasters!


Kommentarer
Postat av: Twiggy

Nej, fy vad läskigt att nästan sitta brevid läkaren:P hihi stackare.



Så du tycker att filmen var bra?! Jag vill också se den.

2011-03-14 @ 22:10:30
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0