Födelsedagsfika!

Jag och Elin fick ju ett presentkort av vårt fina lilla hjärta i födelsedagspresent på en fikadejt.

Idag utnyttjade vi det till fullo och fick en trevlig prat-och-choklad-kake-fikarobban!

YUMMIE!

Tacksi mucksi snäckan ♥

Åh vad alla ville vara med på foto idag..

Elin blev lissen eller snarare nästan hysterisk när jag tog upp mitt nässpray.
(hon är BEROENDE av nässpray, klarar sig inte en halv dag utan..tramsbarnet!)

den här lilla krabaten var det krig om..


men mig hem fick jag även en svart fin tunika från vero moda för endast 130 riksdaler,
 en svart tunn och lång kofta från h&m för endast 199 riksdaler (nehejdå jag gillar inte svarta kläder?)
& en påse med frysta ärtor (till middagen = kålpuddingen ikväll)

Får visa mina inköp en annan dag.

Annars har jag varit på skolan på rektor,skolsköterska&mentor-möte som gick toppen!
(Berättar mer om det imorgon)

Sen gick jag på matten innan jag cyklade hem, sur som
en citron eftersom min mattelärare visade sig var dummare än mig & kunde inte hjälpa mig på
matten? seriöst, borde man inte kunna förklara för en elev hur ett tal är när man är lärare?
Jag tycker om matte och är faktiskt helt okej i det & ändå tar han mig som en hög med bajs, typ.
men skitsamma, tror han är småbög faktiskt.. *fnezz*

 

Efter lunch så traskade jag över till Denise skola och trackade henne på hennes två lektioner.
Yeaaaah, så mycket tycker jag om skolan.. Nej men hennes skola är sjukt liten! Man går igenom
hela skolan på 15 sekunder tiep? men den är söt, hihi!

Sen bussade vi till stan och ehm ja, fikade.

Har ni haft en bra dag finisar?










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0