Läkarbesök & bio med storebror ♥

Tja

förra inlägget kanske förklarar hur jag känner mig idag. Det är dock aningen bättre nu när jag fått i mig frukost och strax ska gå ut på en promenad upp till villan. Möte med min läkare är vad som står på schemat och sen traskar jag till stan och hämtar ut min och min brors biobiljetter. Vi ska se Black Swan ikväll, det ska blir ybermys att umgås med min storebroooris sådär en måndagskväll, hihi ♥

Jag har märkt att allt blir så mycket svårare och jobbigare när min älskade tvillingsyster inte är hemma.
Hon är i Norge och åker skidor och det suger att jag inte kan ringa henne eftersom det är sjukt dyrt.
Men om du läser detta Elin så kan vi la ha en fejsbok dejt imon kväll?♥




Kommentarer
Postat av: Maja

Bra att du mår lite bättre nu gumman, och vad kul det låter med bio! :D Hoppas att filmen var bra, har hört talas om den men har ingen aning om vad den handlar om.

hoppas du fick en bra dag finaste petris! <3

2011-03-14 @ 17:15:37
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: Tove

älskade bästus.. ville bara säga att jag tänker på dig och glädjs åt alla dina och Denises framsteg, alla era härliga kvällar med godis och skratt, det är härligt att se att livet kan leka för både mig själv och andra, även om det inte gör det jämt <3

2011-03-14 @ 19:31:44
URL: http://flavigry.blogg.se/
Postat av: camilla

Skönt att du mår bättre nu :)

Hur var bion? :D

puss

2011-03-14 @ 20:13:28
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0