Samtal blahiblaha uuuh VÅGEN på det.

Tjabba tjena hallå finisar!

Hur mås det idag? HALLÅ VÅREN ÄR HÄR!? hoppas jag iallafall. Det är sol och underbart väder ute!
Man vill ju för tusan inte gå in! (säger jag som har suttit inne sen jag kom hem från skolan för en timme sen..)



Imorse var det synd om min kära mor. Först så fick hon tjata mig ur sängen, jag ville inte gå upp & definitivt inte till skolan. Efter en kvarts vägran så gav jag upp, hujedamej vad kroppen och knoppen var tung idag!

Frukosten var redan gjord tydligen, jag rent avskyr när mamma har gjort frukost. Hon vill ju bara vara snäll stackarn.. Men det funkar inte på morgonen när det redan är en surpuppepetra. Tjat & gnat om en jävla macka. Herregud vad jag inser att jag inte är så normal i huvudet som jag tror ibland.. det suger riktigt mycket.

Jag tänker inte vara beroende av mamma livet ut, aldrig i livet. Jag har klarat mig så länge nu och jag vill inte tillbaka till det läget som jag var i för ett år sedan. Det har hänt så mycket sedan dess. Alla framsteg, all gråt, all lycka, all mening med livet som kommit och gått. Ja det finns så mycket som jag insåg att jag missat pga denhär vidriga sjukdomen.

Jag älskar dig mamma, även om jag är en vidrig dotter ibland ♥


Nog tjatat om det. Nu ska jag äta lunch och sen vid två ska jag promenera till villan igen.
Idag är det min behandlare jag ska träffa och det innebär att jag ska upp den-där-jävlen.
Ångest inför det? Jo tack. det kan man ju säga.

PUSS snyggingar!


Kommentarer
Postat av: Julia

tänker på dig

<3

2011-03-17 @ 11:46:32
URL: http://somethingyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0