Shulä

Tjopphej!

vad håller ni på med en dag som denna? Hur mår ni?

Stackars mamma som fick stå ut med mig innan jag gick till skolan.. Jag var verkligen ett tjurhuvud.
Det är inte meningen, men så fort jag har planerat något och det går i kras som blir jag sur som ättika.
Så fel, men det känns som det enda rätta. För jag är verkligen inte sur på någon annan än mig själv,
även om det verkar så, jag vill bara straffa mig själv när något har blivit fel.

Men nog om det nu.

Skoldagen har gått okej. Min syster är inte redigt klok i huvvet har jag kommti fram till..
Hon är förfan HELGALEN..helt KNÄPP? ja jösses, tur man inte går samma klass som den fjanten :)

Elin i sina bästa dar.. Grekland 08 ♥


Ikväll ska vi skaka rumpa på afrodansen på friskis. Så jäkla råligt det ska bli!
Efter det kommer jag nog sova gott, denhär dagen har tagit rejält på krafterna.

från en bitterfitta...


till en något piggusare och gladare chey..





Kommentarer
Postat av: Anonym

När kommer sveren från frågestunden?:D

2011-03-01 @ 16:21:04
Postat av: camilla

Åå har du vart på sån dans förr? är det skoj? :D



ha de toppen

Kramar

2011-03-01 @ 20:40:36
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0