Still alive

Jag lever. det var väll typ det jag ville säga.
undra om det ens är någon kvar här?

- ökad dos till min antidepp medicin.
- samtal som går ut på att böla över hur stor jag är & orden "jag kommer aldrig sluta växa"
- böla hos skolsköterskan, vägra gå till lektionen.. (går dit tillslut)
- bråk och tjafs med mor lilla, jag orkar inte bli särbehandlad längre.
- dolt nummer som ringer 5 gånger och flåsar i örat
- hot om att en viss person ska förstöra vår familj

yeeee, livet är underbart?

Some pics.
  
igår fick jag sällskap på bildlektionen av en Elin och en Denise. Det är Denises porträtt av elin som ni ser..

Jag älskar dig ♥



hjärtat mitt



Kommentarer
Postat av: Maja

Gumman, du fixar det här!

2011-03-23 @ 19:05:26
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0