Suprice!

Tjenaare i morsen!

JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKLAR.. säger jag bara!

hahaha, okej jag hamnade nog i chock igår.
19.30 med ögonbidel över ögonen, i en bil påväg mot.. eh? INGENANING!
Behöver jag ens nämna hur nervös jag var? näeee (hela jag DARRADE!)

jag blev inledd (hos fanny trodde jag, men icke!) i en lokal.
tog väck ögonbindeln och vilka stog där i mörkret?
Sanna, Fanny, Lisa, Elin & Denise såg jag - men vem mer?
KERSTIN OCH SARA! så jäkla underbart, alla mina älsklingar på en å samma gång!

ren LYCKA om du frågar mig. Jag grät så tårarna sprutade!

Pizza, dans, paket & världens bästa vänner ♥







Thomas sabo armband + berlock av FESL




En bok - "Lycka, fylld med glädje" & en massa polkagrisar av Sara & Kerstin ♥

TACK TACK TACK!
till alla underbaringar som gjorde min kväll PERFEKT
(inte många bilder som togs med vår kamera dock :()





Kommentarer
Postat av: camilla

ÅÅ vad roligt :D hade du en braa födelsedag? många fina presenter? hihi

puss

2011-03-07 @ 09:17:40
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0