Tänder hit och tänder dit..

Efter drygt två timmar hos tandläkarn i förmiddags så fick jag ÄNTLIGEN mina tänder klara.
Jag var inte alls förberedd på att få dom idag utan nästa tid som jag hade i april, så det var skönt!

Sen är det ju ASKUL verkligen att den ena redan har LOSSNAT & den andra är i fel "färg" -.-
vafaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. Jag ooooooorkar inte med mina tänder mer!!!!

skiter snart i dom och går hellre med en fet glugg hela livet (inte)!

jaja, det var ju fint så länge det varade..


tack älskade jävla tandläkare (tänder?), nu kan jag inte gå på min bästa kompis 19 år fest imorgon.

THANK YOOOOOU SOOO MUCH!

GAH. jag tänker inte visa mig utanför dörren förens dom har fixat det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0