Oj, vad effektivt!

Skola - check



Bakat muffins - check
Ätit middag = kycklingwraps - check
Gått på promenad med mamma i ösregn - check


Köpt tidning till en magsjuk far (+ en till mig, elin & mamma också) - check
  

Hämtat muffins och sen traskat hem till min fina Kerstin - check
Fikat muffe, myst och pratat några timmar (som sprang iväg?) hos Kerstin - check

Ringt Ebba, skrattat åt Ebba, skrattat med Ebba & pratat bilar, mobiler & annat sköj ;) - check

  

Busat med mamma - check
Haft pepsi abstinens så att mamma börja skrika att jag skulle gå och borsta tänderna - check



Borstat tänderna & halsat 3 glas vatten, uj uj någon var törstig.. - check
Nu går jag och lägger mig - check


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0