hepp hopp happ

Hej höpp kära vännör!

ja, ni vet nog hur det står till med mig redan..irriterad! (och proppans mätt för er som vill veta ;))
Kvällen har iallafall varit perfekt tills min äckliga tand lossnade och jag tappade stinget lite..

Men efter en god middag hos storasyster (chickenmasala) med elin och mamma så styrde jag och elin kosen mot sannabanan ♥ Vi skrattade så mycket att min mage värker nu, haha! Så underbara friends jag har + sannabanans kära mor!

Sen kom simmo och matte & joinade skrattklubben tills vi blev utskickade med huvudet före av sannavattenkanna. SNYFT! nej men sanna skulle upp tidigt imon och jobba så vi vandrade vidare mot simons casa a la 20 meter från sannis.

Coola som vi är tog vi en runda poker (ni behöver inte fråga vem som förlorade, för det var visst jag. TYPICAL MIG?). Sen skulle simmo lära mig att spela ukulele. Men det sket sig ganska fort eftersom jag inte är den mest musikaliska kvinnan på denna jord. Så jag gick över till att sjunga(inge vidare vackert dock..) när simmo spelade gitarr, ukulele & piaaaano. ÅH VAD JAG VILL KUNNA SPELA PIANO! det är så fint så man nästan gråter, huahua!

                   

För två timmar sen stack jag och Elin från simmo och matte eftersom hon skulle landa i min mosters hus kvart i två inatt. Dom ska till Trysil på skidsemester nu i en vecka tillsammans med kusin + pojkvän & deras mor.
Jag skulle följt med egentligen men jag kände att skolan skulle gå i första hand och jag klarar nog inte av att missa ännu en vecka och behöva ta igen mer än vad jag redan har efter mig. Så för min egen skull stannade jag hemma, men jag kan ändå inte låta bli att tycka det är tråkigt att jag "måste" stanna hemma och missa en hel skidsemester.. Yeye, jag hoppas det blir fler gånger!

Sälen 2010 ♥


Nähäpp.. om man skulle försöka sova snart? Snälla, en natt utan sömnisar? PLIX?


Kommentarer
Postat av: emma

VISST ÄR PIANO FINT?! Jag vill också kunna.. men jag är inte heller musikalisk..

Fast jag spelade fiol ett tag, FETT COOLT.. eller inte, hahah.



Aww, tråkigt att missa skidsemestern, så galet jobbigt när skolan ska komma ivägen sådär. :(

Hoppas du får en fin vecka hemma ändå.



En rosa toalett med gula blommor..<3 vill också ha....

hahah vad är fuego för nåt? Det har jag aldrig hört talas om! LYCKA TILL i varje fall :D:D



PUSSSSSSS på dig min finaste wonderwoman!<33

2011-03-13 @ 12:11:48
URL: http://demilune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0