Fight/fly

Ojojoj, jag är ledsen om det är lamt på blogg och kommentarfronten men just nu råder det kaoz i petris hjärna..

Ena sidan säger FIGHTFIGHTFIGHT och andra säger FLYFLYFLY..
det är inte farligt! fast jo lite farligt är det väll ändå?

Frågan jag ställer mig varje dag är om det är värt all fight jag går inför varje dag?
Svaret blir olika. Allt handlar om att få tillbaka den Petra som jag var innan jag blev sjuk.
Den glada petran som fick finnas & höras utan att vara ivägen för allt och alla.



Livet är verkligen som en chokeladask - man vet aldrig vad man får.


Kommentarer
Postat av: Julia

FIGHT ! <3

du fixar detta även om det är SKIT tufft.

2011-03-25 @ 07:18:31
URL: http://somethingyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0