En såndär söt liten måndagskväll..

Godkväll flicks å pojks!

Jag är helt hyper ikväll, huvudvärken har så sakteliga släppt och jag börjar känna mig som en människa igen.
Efter en dag hemma med en massa onda tankar som har velat ta över så har jag fått mig en tankeställare.

Detta är inget jag har valt. men det är jag själv som väljer om jag vill bli helt frisk eller inte. så är det bara.
Har man viljan så går det. Jag är trött på att vara på halvfart hela tiden. Jag eller VI har ett helt liv framför oss!

NU är det slut på ditten och datten, fnatten och tjatten. LIVET - HERE AJ COME!


En glad chey på 19 vårar med en finne på kinden. That´s meee.
 

Kommentarer
Postat av: camilla

Ingen som helst fara sötnos, så länge du mr bra <3

Med mig är allt fint, de flyter på så att säga haha :) hur e de med dig?

Jag fick gjort mig ett par örhängen igår som jag faktiskt blev nöjd med :D

Vad hittade du på igår? händer ngt skoj idag? :)

pussar sötnos<3

2011-03-29 @ 08:03:41
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0