Micket kult listat

Har du någonsin...

Ätit sushi?: JA, jag älskare!
Stått på scen?: Aldrig i hela mitt liv, jag har världens scenskräck :o
Blivit dumpad?: ye
Varit ihop med någon som varit otrogen?: ye
Klättrat på berg?: räknas hovshallar i båstad så JA ;)
Sett vita huset?: tänkte fråga var det var för något men då hade jag blivit idiotförklarad, så jag säger nej. 

Antingen eller...

Kallt eller varmt?: Varmt som fän
Spets eller satin?: Spets vettja
Svart eller rött?: Ehe, jag gillar båda. Fast på kläder så blire svart. Har NOLL röda kläder (förutom mina raggsockor)
Regn eller snö?: SNÖÖÖÖÖ. Jag HATAR regn och allt som hör därtill.
Rosor eller tusensköna?: Rosor är fina med stixiga(heter det så?) tusensköna låter bättre.. tusen-sköna tiep.
Vår eller höst?: Vår skareva! Då kommer alla fina blommisar (hej agda 75..)
Historia eller vetenskap?: HAHA, frågar ni mig? Petra? skolälskarN numero uno? AE. inget utav det.
Matte eller engelska?: MATTE! halleluja, jag hatar engelska. Men jag vill lära mig det, faktiskt.

Motsatta könet...

Gillar du någon just nu från det motsatta könet?: Nope :)
Vet den om det?: -
Gillar någon annan dig just nu?: Ja alla tycker om mig. Fness.
Vad tittar du på hos en kvinna?: Ehm? whut? prutt? men okej. jag inspireras av andra tjejers klädstilar och frisyrer å skit. "Tänk om jag med hade kunnat ha på mig det där.."

Under de senaste 48 timmarna...

Har du haft ett seriöst samtal?:
Ye, senast igår med min skolsköterska
Kramat någon?: Elinplutt & Deniseplutt ♥
Kommit sams med dina föräldrar?: Na, det hade vart svårt eftersom vi inte har bråkat :)
Bråkat med en kompis?: Neje, har bara sagt vad jag tycker. hähä

Gillar du att...

Ge kramar?: Absolutly!
Ge massage?: Nej fifan, bättre att få ;)
Gå promenader i regnet?: Med ett paraflax så!

Övrigt

Vad gjorde du förra sommaren: Åt, grät, ångestade, hittade ljuset igen, skrattade, hittade fina vänner ♥
Svär du för mycket: Ja to much fan.
När duschade du senast: I morse
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Haha, svarta mysbrallor (för ovanlighetensskull..)
Vilken färg är dina underkläder: Alla möjliga färger vettu!
Vilken låt lyssnar du på just nu: White ladder - David Gray
Vad var det sista du sa: Jävlar vad snygg du är Petra (till mig själv) not.
Vad är bredvid dig just nu: en hög med kuddar som väntar på att bli instoppade i örngott.
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Mjukt, lila, stort och gosigt (kan ni gissa?)
Vad var det sista du åt: ett äpplus
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: med och med, jag vill alltid ha mina vänner & familj vid min sida. 
Har du en lavalampa: Naä, men jag minns att Elin hade en när hon fick eget rum eftersom hon var en mörkrädd liten filur.
Hur är vädret just nu: Regnigt, äckligt, kallt och blåsigt - vart är våren?
Vad gjorde du igår natt: sov så väldigt gott. Sömnisar ♥
Vem pratade du sist med på telefon: Pyttan min ♥
Vad gör dig glad: FESL, Pyttan, Ebba, familjen, övriga vänner, musik, träning, fint väder.. finns massvis som gör mig glad. Det gäller bara att ta fram det och kunna tillåta sig själv att vara det.
Vart skulle du vilja åka: Thailand fifän. I sommar blire spara spara spara för att åka dit med pyttan vid nyår!
Vill du ha barn: Ja. även om jag är rädd för barn nu så har jag alltid velat ha egna.
Vad ska dom heta: Flicknamn - Alice, Alicia Pojknamn: Isak, Gabriel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0