Varning - en assnygg petris

Godmorgon!

Hooow are you today?

Jag mår sådär, min kropp hänger inte med riktigt. Inte mitt hue heller för den delen.
Tror jag börjar bli förkylder? (och nu säger ebba: IGEN?!?!??!) fast ja, det var ju ett tag sen nu faktiskt.

Jag somnade klockan nio igårkväll och har sovit fram till tio idag, tackar vet jag sömntabletter!
Jag vaknade bara till av klockan vid åtta, stängde av den och somnade om direkt. Schnaaaark på mig.

 
HAHAHA. låt mig skratta lite va! så jäkla snygg jag är. helt amazing..

Jag är hemma från skolan idag eftersom att det finns så mycket som NOLL energi in me.
Ändå skulle jag tvunget gå upp och städa lite (pedanta föräldrar = pedant dotter).
Så nu äre diskat, toan är städad och speglarna är putsade!

Mitt rum däremot.. KAOZzzzZ! men äsch. det tar jag en annan gång. åkar änte mer idag.


ÅH. kommer ni ihåg när man var liten och alltid lekte med kulor?
Man bytade, tävlade, köpte, sålde, vann, förlorade, blev ledsen, glad.. osv.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0