Yey

Kock(o)
Stä(ö)do
Plugg
(o)
Trän(o)

Men oooooookey, vad kul jag har...

Tänkte bara säga att jag har varit duktig idag, trots feta(ha-ha) tjockis känslor som har förföljt mig hela dagen!
Jag har försovit mig, åkt till tandläkaren som jag visst inte skulle till idag utan på FREDAG (stress i onödan -.-),
jag har städat hela lägenheten (mest i ren frustration), handlat med elin (kylen ekade), lagat mat som inte är klar ännu så vi fick äta youghurt och nu ska vi sticka till träningen och gå på ett indoorwalking-pass och sen hem och njuta av maten vi lagade. Rotfrukter i ugn med kycklig och en kall sås made by me till det!

TJING!

mitt skolschema fresten, för er som är intresserade:




Kommentarer
Postat av: Elin

Fullspäckat schema alltså1

Varför är det så vanligt att ätstörda får städryck utan egentlig anledning? Skumt det där.

Hoppas din dag blir/blev dag.

kramar

2011-03-08 @ 10:46:34
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0