Yogge och halle

Godmorgon(middag?)!

Jag sitter och mummsar i mig lite sen frukost & strax kommer nog min lilla pajas och hämtar mig för sen
ska vi till friskis och dansa FUEGO tillsammans! mohahaha, jag kommer skämma ut mig, som vanligt.
Men det gör inget, för det är väll ändå lite småkul att dom får lite underhållning när dom dansar? höhö.

(det ska föreställa yoghurt blandat med hallon & kanel med ser mer ut som.. geggamojja?)
 
Jag lyckades för övrigt trycka på tanden igen lite sådär provisoriskt. Jag vet, jätte intressant to knoooow..

(ringer till Denise)
Denise papputt svarar..

"Ja dehär var kungen av toalettservice!"
Jag(lite smått chockad): Hahaha, ehm tja!

nu i efterhand ångrar jag att jag inte frågade om jag kunde få beställa en rosa toalett med gula blommor på.



Kommentarer
Postat av: Maja

Jag tycker det ser ganska gott ut för att vara yoghurt, dock är jag en grötmänniska, ingenting kan få mig att överge min älskade gröt <3

Hoppas du får det roligt på dansen, det låter ju sjukt roligt, men också jäkligt jobbigt ;P

Puss på dig fina Petris <3

2011-03-12 @ 14:30:26
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0