Åh vad jag älskar mitt liv just nu. Not.


♥ Jag har fixat och donat med mina kurser inför trean så dom är klara (bara att hoppas på att plats finns kvar!)
♥ Utvecklingssamtal som gick bra. Dock är min mentor rätt dryg men hon är ändå gullig och snäll som tusan.

det var väll det.


Jag och Elin verkar ha en familj vars moren och faren är dipp och depp på oss? (och vi på dom).
Att vi inte pratar ger mig en jävla ångest eftersom dom säger att jorden kommer gå under på lördag.
P fick ju cpdamp i måndags och M är tydligen på hans sida. Ursäkta med vad har vi gjort er?
Är det för att vi inte slickar rent hallmattan varje dag eller?

• Skolan tar KÅL på mig för tillfället. I måndags bölade jag sönder hos skolsköterskan.
"LÅT MIG GÅ HEEEEEEEEEM!!" skrek jag(inte) men kunde gjort.

Det känns sämst att känna sig ovärd och misslyckad dygnet runt, bara så ni vet.

• Min blogg som känns meningslös just nu. Jag orkar bara inte, sorry.. ♥

Det finns inte en jävel som vet hur man börjar om sitt liv va?


Kommentarer
Postat av: emma

Wonderwoman baby, glad jag blev av din kommentar! du ska veta att även om jag är livets segkorv på att kommentera bloggar, så läser jag och jag tänker på dig!

Jag blev glad att läsa för ett tag sen att du känner att du börjar må bättre, du anar inte alltså det värmde i hjärtat, du om någon förtjänar verkligen att få må bra och ha roligt! <3



Lovar att jag också håller din hand i min Batmanhand när det är jobbigt. susar iväg och paowar sönder de onda tankarna!



MAAAAAAASSA KÄRLEK <3

2011-05-18 @ 19:19:14
URL: http://demilune.blogg.se/
Postat av: Maja

Du är värd hur mycket som helst tjejen, snart är det sommarlov och då blir allting bättre ska du se <3

Kämpa på flickn!



Puss<3

2011-05-19 @ 16:49:15
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0