Babbel

Ojskittbojskitt vad tröttis jag är.
(varför känns det som att jag börjar varje inlägg med hur trötter jag är?)

Jag ska strax gå ner till bilen och tuffa iväg till villan. Terapeuten 9.00-9.45, sen kramdejt med älsklingsnöten innan jag måste tuffa till skolan. Skolsköterskan 10.20 och sen coachinglektion 10.35-11.50.
En plutte håla att äta lunch på innan bilden börjar 12.30 och sen har jag det framtills klockan slår tre.



Jag har förresten jeans på mig. Det har jag haft i snart en vecka, denni!
Köpte till å med nya på gina förra veckan och dom ska jag försöka använda flitigt.

Ikväll är det vårruset här i Halmstad. Vi har dratt ihop ett lag på 6 pers, guess why? FIKAKORG OFC ;)
Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska springa eller promenera med mamma. Får se hur det känns ikväll. Nu måste jag kila!

Have a good good day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0