Bubbel

Glömde ju berätta om hur samtalet gick, om det är någon som bryr sig? hähe.

Varsketnervös när jag gick dit. Tur att Elin och Denise följde med mig annars hade jag la svimmlat på vägen.
Jag får alltid en puls på över 100 när jag är där. Det är helt sjukt. Jag hatar verkligen detdär rummet. Ja ni vet. Där dendär jävla skitmanicken står som visar erat värde i siffror? (trodde ni ja!) Skämt å sido. Även om det känns så, så ska dom inte betyda ett skit sålänge kroppen mår bra.

Vikten låg på ungefär samma som för tre veckor sen, vilket betyder att den kanske stabiliserar sig snart? Hoppas hoppas hoppas.. A bankade in lite vett i huvudet som vanligt och jag fick som "hemläxa" att ta åt mig av all positiv kritik jag får av mina nära och kära. Jag ska klara det, jag ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0