Burr!

Tjoppilopp!

Hemma igen. mätt, go och glad kexchokelad!
Slängde mig nyss i soffan i joggingbraller tillsammans med en filt och en bra film på teven.
Jag har blivit ett jeansfan, har ni märkt det? Jag älskar det, även om jag känner min klumpedunsig.
Jag tror jag kommer vänja mig iaf. Tyckte jag var värd att få dra på mig mina joggingbrallor när jag
ändå bara ska vara hemma.

Har liksom noll planer för resten av dagen. Kan tyckas vara skönt men jag tycker det är jobbigt.
Men man måste faktiskt vila, andas och bara vara ibland. Man kan inte alltid vara i farten och ha hundrafemtioelva saker att göra på en dag. Så nu bänkar jag mig här och sitter här tills det är dax för mellis.

jag bytte ut skinnjackan mot min tjockare vårjacka och en halssjal. Fifän vad kallt det är!

Älskade mammsen och jag på thairestaurangen ♥

Mamma var helt galen idag! eller snarare HELKNASBOLLIG.
Det var ruligt fram tills jag höll på att skjuta iväg en vårrulle till bordet jämte.


Kommentarer
Postat av: camilla

Du är jättefin verkligen <3

2011-05-05 @ 16:08:40
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Maja

Aww så fin du är petris, och visst får man ha mjukisar på sig när man är hemma. Det är ju bara skönt liksom?

Mums med thai också, förstår dig med det där med att inet ha några planer. Jag blir sjukt sur de helger då ingen kan träffas, det är ju så tråkigt...

Puss på dig finaste! <3

2011-05-05 @ 17:56:08
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0