De fyra P:na

Petra                        Plugg                  Polkagrisar          & Puttiprutti


Hej på er finisar!
Ojsihejsi, här ekar det för dagen.

Jag har hunnit med mer än vad jag trodde idag faktiskt..

♣ Skola 9.20-11.50
♣ Tacolunch med Sirrän
♣ Bästis kom hit
♣ Blivit rädd för åskan
♣ Gömt mig i garderoben..
♣ Skrivit på avtal till sommarjobbet
♣ Mongat mig med bästis på maxi
Skrattat så magen värker
♣ Ätit middag

.. och nu pluggar jag (läs: pratar med bästis på msn) och äter godis.

Bra dag helt enkelt. Ikväll kommer storasyster hit och sover här inatt. Ska hämta grisaknoen vid tåget sen.
Mysepys. Och imorgon åker jag till världens finaste ebbalutta!!!♥


Kommentarer
Postat av: camilla

Låter som en kalas kväll om du frågar mig :) gillar smeknamnet på tablettasken också haha^^



ha de kalas hos ebba o hälsa henne från mig :D

pussar<3

2011-05-11 @ 20:24:56
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0