EKOOOHOJ

Jahapp. Hejsvej..? någon som ens är kvar här på denna tråkiga bloggen?

Jag vill så gärna skriva att allt är bra, sprida glädje, lycka och kärlek... Men det räcker liksom inte till.
Jag vet inte vart jag har mig själv just nu & måste verkligen jobba emot allt det jobbiga just nu.

Jag intalar mig själv varje dag att livet är för bra för att slösas bort. Jorden gick ju fan inte under igår?!
waooohw. Nu kanske det går ett år till innan gubbjävlen ska skrämma ihjäl folk igen. fakk honom.

Annars då? Helgen har varit blandad.. Som en fiskgryta typ. höhe. Men jovars, fest med härligt folk, glömma bekymmer för stunden och leva loppan? hade jag hoppats kunde hålla i sig ett tag iallafall. men icke.

Ringa en vän
50/50
fråga publiken

okej. random. nu slutar jag. HEJ SVEJ! vi hörs när vi hörs, typ sen om jag inte orkar plugga.

när ska du inse hur jäkla bäst du är?♥






Kommentarer
Postat av: deniiise :)

när du inser hur bäst du är <3

2011-05-22 @ 14:16:23
URL: http://flikkand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0