gästblogging, gueess who?

Tjobanan, köttbullar och mos. Här is ebba och har hackat mig in på ännu en blogg. Denna gång på världens sötaste tjejs, petruuus.

Skulle egentligen bara säga att vi hare fett najs (enligt mig i varje fall). Igår hade vi mys med räkor, ägg och baguette. Idag har jag workat, medan min fina snuttefia har legat och gosat i min soffa som hon tyckte var goosig. Sedan åkis jag hem med mat som var viktigt att min fina fick i sig. KArins lasagne skare tydligen vara. Därefter har vi spanat på snygga killar, stalkervarning från min sida. Sedan bar det av till den mobbade staden Falköping för storshopping, varav jag faktiskt kom hem med två klänningar :) Sedan spelade vi fotbollsspel inne i en affär. Butiksinnehavaren kikade mkt konstigt på oss, men jag vann stooooooort. JISS! När vi gick affären på vägen tillbaka så hade det kommit upp en stooooooor affisch där det stod att man fick spela mot betalning. MOAHA.
Sedan hade vi glassfika med min mammut och sedan åkte vi hem och har just avnjutit crisscuts och kyckling. För övrigt var vi inne på Willys och duktiga Petrusen åt smakprov som hon tydligen tyckte var lite läbbigt :D JISS.

Nu väntar vi in bonde söker fru, vi ska söka in båda två :D Assnygg pojke som tydligen är lammbonde. Me like! Imorn blir det paaaaaaaaaaaaaaarty! Och Elin, jag lovar att hon inte ska däcka, hamna i fyllecell eller följa med någon stygg pojke hem. Trust me.

Okej, nu ska jag fortsätta spendera kvällen med min fina älskling!!

Pysss

Kommentarer
Postat av: sara

glad för din skull :)

2011-05-14 @ 20:45:40
URL: http://Sarasperspective.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0