Homeeeeelittanlej!

HALLÅELLER!

Nu är det Petriiiiiiiiiiiis igen. Tack kära gästbloggare för att ni underhöll mina läsare ;) Fness.
Jag har egentligen inte alls tid att sitta här, har så sjukt mycket plugg.. men jag måste faktiskt skriva om helgen!

Jag har haft det underbart hos älsklingsebbut. Helt fakkin otroligt hur en människa kan betyda mycket för en efter att ha träffats en gång. Hon är bäst på alla sätt och vis ska ni veta. Jag har kommit fram till att vi är lika knäppa, har samma humor och att vi har det jäkligt bra tillsammans. Vad mer kan man begära? Shit, ebbut min vad jag saknar dig redan!! Tack för fyra helt amazing roliga dagar hjärtat mitt ♥

Jag har haft många utmaningar på en och samma helg. Att träffa okända folk, prata med dom, vara social och leva livet.. DET ÄR GÖÖÖÖÖÖÖÖTT! Jag kanske inte är en illaluktande bacillspridare trots allt?


Eller? HAHA.

Bilder på my trip kommer lite senare, nu måste jag äta frukost och sedan sätta igång med plugget!

TJINGTJING


Kommentarer
Postat av: Maja

Gud vad kul att du hade det bra! :D Det var du verkligen värd tjejen, hoppas du får det bra idag!

Har också sjukt mycket plugg, dööö på det xd

Puss<3

2011-05-16 @ 16:17:58
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/
Postat av: sara

roligt att du haft det bra :)

2011-05-16 @ 16:35:34
URL: http://Sarasperspective.devote.se
Postat av: emma

Du är fanimej inte en illaluktande bakteriespridare, du är en vacker glädjespridare med fina ögon som ser bra saker i de flesta! Sådetså.

pussi♥

2011-05-16 @ 20:58:50
URL: http://toutlemonde.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0