Nattis!

Borde sova nu, men min hjärna går i högvarv. Lyssna inte petra, l-y-s-s-n-a  i-n-t-e..
Äh trams, jag är starkare än så. Fick förövrigt mina matdagböcker hemskickade idag.
Värt att ägna en tanke åt kommentarerna faktiskt. Klok kvinna min behandlare, yesz.

Imorgonbitti åker jag, elin, moster och kusselino till Göteborg för att gå på en marknad/festival.
Det kommer bli mys, det kommer bli en utmaning, det kommer bli jobbigt men det kommer bli BRA.

Hoppas ni sover gott finisar!
Tack för söta kommentarer till bilderna i förra inlägget, dom värmde! ♥



Kommentarer
Postat av: Twiggy♪♫♫

Hoppas du vaknade upp med en bättre känsla idag än den du somnade med♥

Tyvärr mår jag exakt lika dåligt idag som igår, men det blir bättre. Jag hoppas det iallafall.

Vad är det för marknad/festival du ska gå på?♥



Massa pepp till dej.



Kram♥

2011-05-28 @ 07:59:51
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: camilla

Vad är de för marknad?:) hoppas du får de roligt iaf:D



Okey :) alla verkar få träna vid så olika punkter, min behandlare har sagt 19 vilket känns väldigt högt för de hade jag knappt innan jag blev sjuk men 18 låter mer rimligt :) fast såklart får man ha koll då så man inte tappar :) hände de för dig att du tappade i början?



Massor med pussar gullunge<3

2011-05-28 @ 08:00:22
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0