Ooooh äre inte fingal olsson som står där?

Skämt å sido.

TJOLLAHEJTJOLLATJOLLAHÅ!

wuppidudie what a good good day (eh hur vare nu med engelskan petris?!)!
Jahaja, jag ville egentligen bara visa upp vad jag har åstadkommit i bilden.
Fick ett starkt VG för att han inte tyckte jag nådde upp till MVG eftersom jag haft svårt att komma igång.
Resultatet var MVG på nästan alla uppgifter men ja.. det är tanken som spelar roll och jag håller med honom, för jag har jätte svårt att "snabba" mig och komma fram till en bra idé direkt. Så.. jag är nöjd, det är jag faktiskt.

EH. wuppsi. Det får bli mer bilder om en stund, mamma kom med världens bästa idé..
VI SKA KÖPA GLASS I STORA LASS HIHIHI. hörs snart med mer bilder!


Kommentarer
Postat av: Twiggy♪♫♫

Du är riktigt duktig du sötnos:)



Jaa, satsa på ett rött nagellack, det är alltid snyggt:)



Jag tycker ändå att du ser för smal ut fortfarande♥



kram

2011-05-27 @ 19:20:08
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0