PluggEliten

..Flinade väldigt mycket när jag skrev rubriken. Jag, plugga? hoho, jag säger då det.

Ursäkta min frånvaro här men jag har knappt hunnit öppna datorn något på hela helgen!
Jag har haft en underbar helg med underbara vänner, fest, god mat, godis & film.

Puss på dig bästis ♥

Imorse väcktes jag av en hyper Elin vid halv nio som hade ordnat frukost på ballan i solen.
Hur underbart? MUMMS på att jag har världens sötaste tvillingsyster, Tack hjärtat ♥






Huuuuaaa. Jag hinner egentligen inte sitta här. Måste plugga som f-a-n. Har prov imorgon och på onsdag.
Tur som fasen att min enda lektion som jag brukar ha på måndag var inställd så jag får mer tid att plugga.

Framförhållning? vad är det? det har jag nämligen aldrig stött på innan..

Aja. Tråkinlägg. Men jag skriver la mer ikväll om jag inte har slumrat i allt plugg.


TJING!



Kommentarer
Postat av: camilla

Vad mysigt med balkongfrukost :D

Lycka till med plugget :):P

2011-05-09 @ 13:10:06
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Maja

Gud vad mysigt med att äta frukost ute, och vädret är ju verkligen underbart!

Lycka till med pluggandet tjejen, och lycka till på alla prov. Har själv sjukt mycket, borde egentligen inte sitta här, men men...

Sv: Haha, jag har faktikst varit ute lite iaf ;P



Puss<3

2011-05-09 @ 16:50:27
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0