Sol, lotten och pluggeplugg

Heyyo whazzuup yao?

Vilken härlig dag det har varit! Jag som trodde den skulle bli dötrist med allt plugg inför provet imorgon.
Det visade dock sig att det inte var så svårt och så mycket som jag skulle kunna som jag hade trott.
Jippie säger vi då! Sen sa mamma att kvällsmaten serverades på kolonilotten.

Då tog vi cyklarna ner dit med pluggböckerna i kälken(som vi inte hade) och jag la mig raklång
i solstolen och pluggade tills maten var klar. Jag hjälpte mammsen att rensa lite ogräs en stund för att ta paus i plugget och för att jag blev väldigt rastlös ;) Jag bara älskar att hålla på i rabatterna!
Känner mig som en gammal tanta! Men vad gör det om hundra år (som Ebbut hade sagt♥)?

Felin och Matte kom ner och joinade maten och sulen.
  

Hur har er dag varit?♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Det lät rätt fint det. Jag har dock en hel trädgård (8000 kvm) där det mesta behöver omvårdnad :P Men vi kan byta om du vill? :P



Jo, det är lite svår. Ser ingenting bra med mig själv. Gör det mesta fel, men igår gick det mesta bra utom maten, slapp förrätt, dessert och blev bara två potatisar..



Det året kommer gå fort. Tiden försvinner iväg.

Men usch, inget förrän i september. Finns det inget tidigare?

Finns inget planerat men jag blir nog en del i stugan tror jag. Hoppas jag. Det är väl bara nu den här och nästa vecka som blir totalkaos, då lillebror tar studenten..

kramar

2011-05-31 @ 11:14:29
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0