Sova, vad är det? Gå på toa? Suck.

Dom senaste veckorna har jag blivit rädd för att somna. Mina drömmar är sjuka och läskiga, varje natt.
Jag vaknar jätte ofta och är helt dyngsur bara för att jag blivit jagad, påväg att bli mördad eller något helt ätstört - att jag trott att jag hetsätit en hel dag. Jag kan ändå inte låta bli att bli förbannad och nästan skälla mitt i natten (jag har aldrig sagt att jag är normaaaaal people..) på mig själv och säga till mig att skärpa mig. Det är en dröm Petra, det-var-en-dröm!

Problem eller ska vi säga tvångstanke numero dos?.. är att jag inte vågar somna om jag inte har gått på toa precis innan jag lägger mig. Jag måste verkligen ha släckt lampan, stängt av datan och teven och ställt klockan inför morgondagen INNAN jag går på toa en sista gång så jag sen bara kan lägga mig ner i sängen. Det låter hur wacko som helst men om jag råkar få sms precis efter att jag lagt mig ner och "fixat" allt annat, så måste jag gå på toa en gång till. Jag hatar denna tvångstanken. Det känns så sjukt att om jag inte gör det så kommer jag bli toanödig snabbt igen och inte vakna av det när jag somnat och typ kissa på mig?

Om jag sen vaknar på natten så måste jag gå upp även om jag inte behöver.
Herregussan vilka problems man har. Jag har iallafall lovat Denise att försöka skärpa mig så hon slipper vakna när jag ska springa på toa sjuttioelva gånger om natten när vi sover över, haha!

NATTI!

/en fullt normal flikka_19


Kommentarer
Postat av: Ullis

Gah, känner igen mig ang. toaproblematiken om man nu ska kalla det så. Jag måste alltid upp och kissa en sista gång innan jag somnar, typ jag borstar tänderna och går på toan och allt sånt. Går och lägger mig och precis när jag liksom landat måste jag upp och gå och kissa en sista gång, GAH! Tvångstanke? Mkt möjligt... Ehö.

2011-05-26 @ 18:07:51
URL: http://foxxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0