Tack!

.. för att ni orkar fortsätta kommentera trots att jag är så lam här, det betyder. Ni är fina ♥

Jag har haft ett par dåliga dagar och har nog inte gråtit så mycket på väldigt länge som i måndags.
En viss person förstörde mitt humör och det gick inte att hålla det uppe, trots att jag försökte.
Men tack till syster och fisen för att ni finns och gjorde det lite lättare att andas just då ♥

BILDBOMB från helgen hos älskade Ebbut!

Hej sötnos, vart har du varit i hela mitt liv?



Hörde jag fest? Haha, har man inget paraflax så går det lika bra med selleri (alternativ. plastpåse)

Världens bästa Ebbut ♥





Mys i soffan hos älskling!

b1 och b2 ♥

Sista dagen när Ebbut lämnar mig vid tåget "Dont leeeeeeeeeeav me" skrek hon (inte) ;)


Tack hjärtat, du är underbar!


Kommentarer
Postat av: sara

fina bilder :)

2011-05-18 @ 08:28:39
URL: http://Sarasperspective.devote.se
Postat av: Maja

Hoppas att det snart blir bättre tjejen!

Och det ser ju ut som att ni hade det supertrevligt!

Sv: Ja, testa vettja. Tycker faktiskt att rött hår är sjukt fint, så ajg är glad åt att jag vågade chansa på det :)

Puss<3

2011-05-18 @ 16:08:46
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0