Torsdag

Hej på er!

Sorryj, men min förmiddag blev opepp och depp. Tur jag har Elin, vad hade jag gjort utan henne? DU är bäst ♥

Min eftermiddag blev bättre än väntat. Trams, flams och massa god mat hemma hos moster med fina kussarna.
Kålpudding med potäter och obligatorisk lingon & sedan jordgubbskräm med mjölk till efterrätt. MUMMS!
Jäklar vad gasig man blir i magen av dendär kålpuddingen förresten, HAHA!..

Imorgon ska jag upp i tid, äta frulle - ut och springa en runda (eller till gymmet med mor)- handla med mamms &
på kvällen så ska jag, elin och storebrur stå för maten. En för tidig morsdagmiddag eftersom mamma jobbar på söndag och vi ska kolla Lisefisens bal. Micket bra ticker yao. Herregussan, nu ska jag sova! Mitt hue har levt sitt egna liv idag. Ångest har jag så det skriker om det. Men så äre när man tycker godis är gott.. bööööh -.-

Godnatt fina hjärtan!

JA jag har stora lår, NEJ jag tycker inte om dom & NEJ jag orkar inte bry mig.


Kommentarer
Postat av: Twiggy♪♫♫

Du har inga stora lår alls♥

2011-05-27 @ 10:29:47
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: Twiggy♪♫♫

Du är för smal fina♥



Hihi, ja mina tofflor ska inte få leva en sekund till!!



Kram

2011-05-27 @ 11:03:54
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0