Trött Tjej Tisdag & Terapeut

Godmorgon!
Jag hittade en styck Denisedata här och den lockade ganska mycket, höhö.
Jag älskar Mac! Ska ta och spara ihop lite slantar och köpa mig en tror jag.
Typ nästa år, då jag lär ha råd först. Blööö, kunde man inte bara varit lite rik?
Igår hänkade jag och elin med denise på hennes golfträning. FETTMEDKULT!!
Jag kom prickade bollen flera gånger :D wuhuuuuuuu! Elins teknik var dö rolig ;D
Ont i händer och fingrar idag? CHECK!
Inatt har jag sleepat här och nu är Pyttan på golfträning igen (utan mig, snyftsnyft!).
Jag måste strax bege mig bort mot villan för lite terapisnackelisnacksnack.
Sen ska jag gå i regnet till skolisen om jag inte är lite snäll mot mig själv och tar bussen.
SHIT VAD KLOCKAN BLEV MYCKET?! Heeeeejsveeeej!

Kommentarer
Postat av: Maja

Mac är faktiskt sjukt bra, och snygga dessutom! :D

Puss på dig fining, hoppas du hade ne bra dag!

<3

2011-05-24 @ 17:15:57
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0