Life´s good

Jag tänkte egentligen bara berätta att det känns som att mitt liv rullar på.. Att friskheten närmar sig och jag känner att framsteg efter framsteg får mig att vilja ta det där nästa steget, och nästa och nästa igen. Till toppen and the end.

Jag får knappt ångest över maten längre. Det enda som jag behöver jobba med nu, är mig själv. Mina tankar, känslor och verkligen bearbeta in i mitt huvud att jag duger som jag är. För det är det som är problemet just nu. Äta.. det kan jag och det gör jag, vare sig någon tjatar eller inte. Jag vet vad jag behöver och jag sköter mig faktiskt väldigt bra. Jag tar eget ansvar och jag mår fint för tillfället.

Vad är då problemet? Jo. jag trivs kanske inte ännu med mig själv. Kroppen jag har tycker jag fortfarande är enorm, alldeles för stor, klumpig och äcklig. Men det är den och inte maten det är fel på. Mat är fasen gott!

den jag är och den jag ska vara.








Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är smal och jätte söt, och du duger verkligen som du är =)

2011-05-10 @ 17:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0