Kraash bom bang?

Godkväll!

Hur har ni haft det idag? Fipåfan vilket väder det har varit eller? här i ruttna Halmstad iallafall!

Ehe, när det började åska och blixtra så gömde jag mig under bordet i vardagsrummet och låg där tills pappa började flabba. Sen la jag mig i soffan när jag blev lite lugnare med en kudde över huvudet. Herreguttan, det är inte kul att vara så rädd för det jäkla vädret!!
En puls på säkert 150 är nog inte jätte bra alltså. Måste skärpa mig!



Nog om det. Annars så sitter jag här och sitter. Har varit inne HELA dagen. Har inte ens hoppat ur pyjmasbrallorna ännu ;) ÄLSKA SÖNDAGAR? Fast nä. Men jag har faktiskt pluggat till ett prov som jag ska göra på tisdag, målat och gjort mina päron stolta. Mwiiip jag måste ta en bild på konstverket och visa er! Tiep imorgon.

Justeja! Sen har jag vunnit över mamma i alfapet ;) (ehm, okej hon vann 1:a omgången och jag 2:a..)


bild från nyss, eheeh snigg jävel.




Kommentarer
Postat av: Maja

Här åskade det faktiskt inte, eller inte vad jag vet iaf. Tycker att det kan vara ganska mysigt med åska ibland, fast sommarvärme och strålande sol slår allt!

Duktigt av dig att plugga, det är något jag också borde göra nu. Har 1000 saker att göra.

Puss<3

2011-05-23 @ 16:54:25
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0