Listus spiralus

Snodde en lista från söta Camilla :)

OM MIG

Hur bor du och med vem/vilka? I lägenhet med mamma, pappa och tvillingsiss
Längd:
1.65 låååååånga metrar.. höhe
Skostorlek:
38-39
Vilken ögonfärg har du?
bluegreengrey, en blandning helt enkelt

Vilken är din favoritfärg?: Det bråspå, när det gäller färger till rummet så LILA och brunt.
På kläder har jag helst svart, grå eller vitt.
 

Stjärntecken: Feeeesk
Höger el vänsterhänt? Höjre!
Är du kittlig? Mah, JA under fossingarna! (fast bara om någon kittlar och håller i dom)
Värsta ovana: Pillar upp min stackars läpp sjuttioelva timmar om dygnet -.-
Årstid: Sommar fifän
Antal syskon och deras ålder? Tres! En storasyster 26, storebror 24 & tvillingsyster 19


Vad är ditt mobil nummer? Uh, flörtar du med mig?! ;)
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? det ÄR bild och ekonomi
Vilken svordom använder du mest?
Fan som fan
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
det är inte många i think. 4 timmar och jag överlever (y)
Äckligaste insekten/djuret?
Elin! FNESS. Skämt å sido. Det måste vara spindlar eller äckliga insekter ;o
Hur bra är din syn? Haha! jämnfört med resten av familjen (släkten) som i princip är blindhuen allihopan så ser jag jäkligt braoo ;)
Vad skrämde dig som barn?
ÅSKA :'( Fipåfan. Jag hatar det ännu, det värsta jag vet!!
Vilken radiostation lyssnar du helst på:
Mix megapol
Favoritdag i veckan?
Lördag ♥

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Både mamma o pappa ville att jag skulle hete Erika egentligen, men då blev det för likt Elin (som dom redan hade bestämt att hon skulle heta) så det fick bli Petra i brist på annat skulle jag tro och Erika som andra namn ;)
Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Yez
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor eller skor, hatar att gå barfota! har världens fulaste fötter -.-
Är du en beroendemänniska? Jag är beroende av bekräftelse. Jag måste få veta om jag har gjort något bra eller dåligt, annars kan min hjärna hoppa runt i liknelse med en groda eller alternativt, en hare.
Skulle du själv säga att du är lycklig? Jag ska bli lycklig, jag vill så gärna och jobbar mot det!
Hur många barn vill du ha? En flickis och en pojkis
Tv-program: BB ftw! (hejhejhej jag är bara nitton år kom å se på mig, kom å ta på mig..)
Sällskapsspel:
Kortspel vettja
Är du romantisk? Man kan om man vill ;)
Tycker du om att mysa?
Delade meningar. Jag älskar att mysa med mina vänner (inget intimt nu snuskgökar!) Menar bara att jag inte är redo för att låta en kille röra vid mig när jag knappt vågar kolla mig själv i speglen utan att få ångest.
Förhållande eller One-Night-Stand?
aj.då.
Har du haft sex under den senaste månaden? Noej
Har du provat droger? Nej
Provat röka eller snusa? Röka, si


MAT

Favoritmat? Förr var det stuvade makaroner och köttbullar eller falukorv.. Nu? Jag vet fasen inte, men tacos ligger varmt om hjärtat ;)
Är det nåt du absolut inte äter? Fläskpannkaka, potatisplättar.. mer kommer jag inte på men DET är vidrigt.
Bästa snabbmaten?
SUSHI eller pizza ♥
Favoritpizza? Visuvio eller förr så åt jag alltid min egen specialare med ost, skinka, kyckling, sås och sallad på det, YUMMIE!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Det händer faktiskt, tro det eller ej men jag älskar ju alla djur tiep.
Gillar du senap? Mjae, jag klarar mig utan men ibland är det gott på kåv
Tycker du om kaffe?
Nej fipåfan vad äckligt det är! Vill verkligen lära mig dricka det ändå för att komma in i ehm "gänget" men jag lyckas inte, haha!
Vilken är din favoritglass?
Behöver jag ens svara på den? POLKAGRIS(eller Petragris som ebbut säger ;))
Vilken är din favoritdrink?
P2 eller "sommarfitta" på tre hjärtan
Vad drack du senast?: Kockosthé, aj frekin lov it!

Vilken är din favoritfrukt? Hum hum hum, får man svara fler än en? OHYES här är det jag som bestämmer så.. Äpple, päron, meloner av alla slag, vindruvor, apelsin, ananas, jordgubbar, hallon.. MED MERA :)
Var köper du dina matvaror ifrån? Maxi (mat) hemmakväll (godis)
Vad var det senaste du åt?
ÄGG så man inte får skägg!
Choklad- eller vaniljglass? Men sluta!! fan vad elakt. Jag kan inte välja ju :'( SNYFT. Aja, jag säger väll chokenilj :D
Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin (med fruktkött tack)
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Elin, Denise, Bror, Simmo & Matte. Jag åt kycklingvingar och pommes och dom andra åt olika :o HARRYS KYCKLINGVINGAR ♥
Är du bra på matlagning? Ja när jag väl lagar mat så är jag ett proffs! Bränner bara maten ibland, på typ fredagar..
Pepsi eller Coca Cola? Det var den dummaste frågan hittills ;) PEPSIMAX!
Tycker du om kinamat? JAG ÄLSKAR DET!
Vad dricker du helst till frukost? Vatten eller Thé
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Det sitter inprintat i hjärnan och jag ljuger om jag säger att det inte är jobbigt att handla utan att kolla innehållsförteckningen, men jag får inte. Varken för mig själv eller någon annan.
Föredrar du havet eller pool? Poolen så man slipper maneter och andra äckliga djur. Fast utomlands är havet nästan det bästa.


BLANDAT

Vad spenderar du helst pengar på?
Det blir oftast på mat, godis och andra onyttigheter ;) hade dock önskat att jag åt hemma oftare så jag hade sluppit bli så fattig snabbt.
Välj ett ärr på din kropp? Ärr och ärr. Jag har en blå prick i pannan som jag fick när en viss sketonge(nämner inga namn) stack in en blyertspenna i huvudet på mig när vi var små. Jättefint om du frågar mig -.-
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skrevde i min matdagbok
Vad köpte du senast?: Godis, hehe
Anväder du icq eller msn?: Vad i tusan är icq? MSN!
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Haha, senaste i fredags när vi träffade ett par danskar ute på krogen ;)
Har du rakat dina ben någon gång? Ja jag hatar hår på benen, varför i hel-skott-a har man det? pfft.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? Samma som ute på krogen iallafall, tycker det är löjligt att man får dricka när man är 18 men man får inte köpa på systemet. Precis som att man inte får tag på alkohol ändå -.-
Cigaretter då? 18 som det är nu. Man är vuxen och får lära sig ta eget ansvar då.
Borde man få röka på pubar? Nej UT, anstränga sig lite får man faktiskt om man tvunget ska röka ;)
Vad är det för färg på din ytterdörr? Träig
Favoritlåt just nu? What a words med Chris Medina - jäkla liplåt, så sjukt fin!
Vad ska du göra härnäst? Pluuuugga :'(
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Sambos
Är du cool? Öh, IzCOOL!
Har du åkt moped någon gång? Jahadå! Även jag har varit moppeägare en gång i tiden!
Har du rökt jordnötsskal någon gång?
HAHAHAHAHAHAh, shit. HAHA-HAHA-HA. SORRY. MEn URSÄKTA?! finns det folk som gör det?!
Kan man vara vän med sitt ex?
Absolut om det känns bra för båda
Vad har du i din väska?
Skolböcker -.-, plånbok, nycklar, tuggegumme, lyppe & pennor
Använder du huvtröjor?
Det är ju det enda rätta brushän?
Kan du vissla?
Ja om jag är själv annars knäcker jag bara mig totalt hehe
Hur många stolar står kring ditt köksbord?
fyra
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja vatusan, klart! Han bjussar maten och jag på sällskapet ;) haha!
Kan du kasta macka?
Nae, jag brukar däremot äta den :)
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
I högstadiet kanske, men nu? Nejfipåfan jag är en snill flicka (läs: BLYG)
Tycker du om att krama folk?
Ja om jag får ha mina armar överst så jag inte blir omringad, annars får jag panik!
Tränar du? Nu äre såhär att ja jag tränar, men bara när jag känner för det, precis så som det ska vara.


Kommentarer
Postat av: Maja

JAg trodde du var länge än 165, då kan jag ju faktiskt säga att ajg är längre än dig ;P Haha. nä, men du är söt ändå tjejen <3

Puss<3

2011-05-22 @ 17:20:39
URL: http://farbeyondthestars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0