Vårrus vs snörus?

Emma, jag kan inte svara på din kommentar på din blogg tydligen :(
Men får svara här istället! TACK TACK TACK, gullnos! Du är så fin ♥


Pjuhu. Äntligen ligger jag nerbäddad i sängen. När himelen blev alldeles svart innan så tappade vi hoppet om att få fint väder tills när vi skulle börja springa. Det började ju förfasen SNÖA? ursäkta mig men vart tog sommaren vägen?!

Iallafall. Vi gav upp cyklarna och tog bilen dit istället. Eftersom mamma trodde att det skulle vara FULLT med bilar där framme så parkerade vi en bra bit ifrån. Var det fullt när vi kom dit? NEJ. moshäääääään -.-

Jag blev helnöjd med resultatet, med tanke på att jag inte springer särskillt ofta (eller om ens tränar alls nuförtiden?). 5km på 23 min! hohojaja. Blev helt slut. Tur vi hade en fikakorg som väntade på oss med massa gott. Dock höll vi på att förfrysa sönder så det blev en snabb fika på gräset (det blev helt plötsligt sol igen?) innan vi åkte hem nöjda och glada hela gänget.

btw. BILDÖR KOMMER NÄR MIN LATA SYSTER ORKAR LADDA IN DOM I DATAN :)


Ge mig värmen vi hade för en vecka sen taaaaack?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0