Volleyboll, Staden, Samtal, Bio

Godmorr!

Hooow are you today? I´m fine!.. okej jag lägger ner engelskan, vi vet ju alla hur det slutar ;)
Jäklans vad det blåser ute!? eller är det bara här nere i Halmstad tro?

Idag har jag ett fullspäckat schema känns det som. Men dagen börjar alltid med en god frukost!
Om en stund ska jag till skolan där det väntas en volleybollturnering hela förmiddagen för idrotts 1:or & 2:orna medans 3:orna har triathlon. Sen ska det vara en idrottsgala i eftermiddag med den är inte obligatorisk och den brukar inte vara super skoj så jag åker hem och äter lunch i lugn och ro istället med Elin.

favoritbild i repris ♥


Sen sticker vi antingen till stan eller så skulle vi spela lite tennis? vi får se hur det blir.
Kvart i fyra ska jag till A på samtal. Det ska gå bra, för det har jag intalat mig själv nu.

Efter det blir det bioooo med favoritpeople! Baksmällan 2!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0