Yao

Tjeäääänarebrushoooor!


Det var så tråkigt på volleybollen så jag cyklade hem igen. Gjorde ändå ingen nytta där.

Däremot så har jag hunnit att städa hela lägenheten och storstädat mitt rum. Om man gick in i mitt rum innan så fick man astmaanfall av allt damm, hehe wuppsey! Men nu jäklar är det fint och så man kan andas ;)

Fick förövrigt godkänt på mitt matteprov som jag gjorde förra veckan. G? Jag trodde på högre faktiskt.
Det var samma med ekonomiprovet, två ruttna poäng från VG och då trodde jag också att det hade gått bättre.
Jag ska inte klaga egentligen, jag blev ju godkänd på båda. Men det känns så skitstövligt när jag verkligen för engångsskull tyckte att det kändes bra på ett prov.

Justeja. Varför har man vårrullarna vid bullavdelningen på ica?

...Ahh..a.. det är chokladbakelser!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0