Zzzznark

Ähm. Jo..att.. jag undrar bara om det är okej att gå och lägga sig innan 23 trotts att det är lördag?
HEEEEEEEEEEH. tror ni jag bryr mig om ni skakar på huet och tänker "what a tråkig flicka.."?
NÄE. för jag är tröttis! Trött och proppmätt på alla chips jag har klämt i mig. Hej och hejdå ångest!

 

Imon ska jag upp i tid och göra picknick. Typ eh pastasallad med något gott.
Vår kära vän Lissefisse ska gå balen imorgon och vi ska leka paparazzi så kvinnan kan spela frääääääään!
Heh, skämt å sido. Men nu är det natten sa katten med hatten som fick fnatten och drack vatten & hittade skatten.

GODNATTEN!


Kommentarer
Postat av: Twiggy♪♫♫

Hoppas att chipsen smakade bra och var stolt över dej själv att du har ätit dem♥♥♥



Helt okej är det att gå och lägga sej tidigt fast det är lördag. Jag är också super trött och ska strax sova jag också - försöka iallafall..



Tänker på dej

2011-05-28 @ 23:20:48
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0