22-11-11

Godmorgon!

Får börja med att gratta min kära classmate Jessika som fyller 18 vuxna år idag ;D
GRATTIIIS PÄRLAN!

flickan till höger!

Annars är det tisdag vilket betyder morgongympa. Typ. Man kan ju kalla det för det iallafall. Fiiiiisatan vad trötter jag är i ögat. Mamma väckte mig imorse för att se till så jag gick upp och hon gick inte ut från rummet förens jag hade satt mig upp. Det var nästan tur det, för jag hade lätt som en potatisplätt somnat om på två röda.. ;)

Uschåfy. Kom på att jag ska prata om min engelskabok för min lärare idag. Hate it! Kommer dö lite.
När jag skulle berätta den för mamma och Elin igår så skrattade dom typ ihjäl sig. Detta bådrar icke gott..
Höhö petrasugerpåengelska.se. Meeeeeeeenmen, let´s do it!

Men först är det idrott = löpband och styrketräning om inte Kimpa ville med och springa utomhus ;)
Sen engelska skiten, Psykologi A och sist Geografi som jag måste gå tidigare ifrån. Jag har en tid på villan 14.30. Kommer dö där med. Något är liksom fortfarande väldigt fel med min störda mage. bndlsb acsx kasn kdsak på den.

finaste syskon ♥



Kommentarer
Postat av: Jessika

Hihi tack fina Petra! :d

2011-11-22 @ 09:38:58
URL: http://jessikaeleonora.blogg.se/
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

jag suger också på engelska :(

2011-11-26 @ 20:46:56
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0