Farsdag serru!

Grattis alla pappsiluringar, idag är det er dag! (bara så ni vet, hehe)

Räkmackor, kaffe och lotter fick min fader nöja sig med idag. Tror han blev nöjd med det ;)
Sen till lunch ska vi ju till Varberg till syster och äta och då får han de resterande paketisarna. 

Jag känner mig a little bit sliten från gårdagen som ändå blev hyfsat lugn. Det var liksom ingen jätte höjdar musik på tre hjärtan och inget öööös så man nös direkt. Så efter lite dans med Kimpa & Elle kände vi oss nöjda. Redan lite innan två cyklade vi hemåt (efter lite (läs: mycket) nattmat.).

bilder från yesterdaaaaay.


Kimpa ♥


Elle ♥


Pelle ♥ HEHHEHHHEHE. skämtarN. men fifan vad jag alltid gör mig bra på foton!!! eller? FNESS.


Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

åh en sån earcuff har jag också :D

2011-11-13 @ 11:21:53
URL: http://jessi91.spotlife.se
Postat av: Ninni

Sv: Hahah hej! Nej det vet jag inte men det lät på dem som att 4-6 veckor var det normala så jag antar att det blir ungefär så länge. Nej det behövs inte, jag går i universitetet och har bara en lektion i veckan just nu där vissa av dem kan skolkas. :)

2011-11-13 @ 12:05:11
URL: http://ninjapuff.se
Postat av: Hanna

Nej, det är inte märkligt att det blir fler som är värre sjuka. Man får ju ingen hjälp om man inte är gravt underviktig. Jag vet itne ens vad jag gjort för fel, andra som går eller gått där har ju uppföljningar och får göra om step-wise och liknande. Jag var bara klar... vi hade några bedömningssamtal och sen var jag på capio några dagar och sen hade vi fem samtal som inte ledde någonstans och sen var dom färdiga, jag var frisk.



Ah, jag har nog nästan aldrig ätit laxerande, inolaxol som jag har är stabiliserande så det inte blir för hårt och inte för löst, bulkmedel=p När jag behövt laxerande har jag kört på den andra vägen=p Microlax. Istället för att äta något och riskera typ rännskita... haha men det är ju jag som är fegis på den fronten. Hoppas i alla fall att du mår bättre i magen nu.



2011-11-13 @ 22:15:54
URL: http://uppfortsomfan.blogg.se/
Postat av: camilla

Jag tycker räkmacka låter riktigt kalas :D vann han något på lotterna?:D hade ni kul hos din syster sen?:)



ÅÅ koppla bort de tankarna :) hoppas de e borta idag?:D jag mår ra, trött som bara den dock xD kraam

2011-11-14 @ 07:07:51
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0